Asystentka Zarządu

Zakres obowiązków:

  • Bieżącą obsługę Biura pod względem administracyjnym.
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji, dokumentacji i faktur.
  • Kontrolę nad dokumentacją firmową.
  • Przygotowanie dokumentów, prezentacji, raportów, korespondencji oraz dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań, w tym organizację spotkań Członków Zarządu, wewnątrz i na zewnątrz firmy
  • Tworzenie dokumentów służbowych, zestawień, analiz.

Nasze wymagania:

  • Wykształcenia wyższego, najchętniej: prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne.
  • Minimum 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Biegłej znajomości MS Office.
  • Wysokiej kultury osobistej, komunikatywności, samodzielności i dyskrecji.
  • Wiedzy i doświadczenia w zakresie zagadnień prawa cywilnego oraz budowlanego.
  • Umiejętności precyzyjnego redagowania dokumentów.
  • Umiejętności pracy w stresie i szybko zmieniających się okolicznościach.
  • Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Zdobywanie nowych doświadczeń zawodowych i nowe ambitne wyzwania.
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia, powiązane z wynikami i jakością pracy.
  • Stabilną pracę w miłej atmosferze, w zespole zorientowanym na współpracę.

Specjalista ds. kadr i płac

Zakres obowiązków:

  • Obsługa procesów związanych z zatrudnieniem, w tym: przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, kontraktów na świadczenie usług, weryfikacja dokumentacji pracowników i osób oraz firm współpracujących, kierowanie pracowników na badania lekarskie oraz szkolenia BHP itp.,
  • Zapewnienie formalnoprawnych ram dla wszelkich zmian w warunkach zatrudnienia oraz wynagrodzenia personelu,
  • Dbałość o formalną stronę spraw dotyczących pracowników (sporządzanie stosownej dokumentacji gromadzenie wniosków pracowniczych, itp.),
  • Rozliczanie czasu pracy zatrudnionych osób, w tym nadgodzin, urlopów i innego rodzaju nieobecności,
  • Współpraca przy sporządzaniu zgłoszeń i deklaracji rozliczeniowych: np. ZUS, PIT, GUS itp.,
  • Przygotowywanie danych do naliczenia wynagrodzeń za dany miesiąc oraz sporządzenie listy płac,
  • Bieżąca ewidencja dokumentów księgowych,
  • Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi.

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie kierunkowe,
  • Co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy,
  • Praktyczna znajomość zagadnień z obszaru kadr i płac oraz księgowości,
  • Dobra znajomość systemu PŁATNIK,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Znajomość aspektów wynagrodzeń pracowniczych dotyczących dziedziny ubezpieczeń społecznych oraz podatków,
  • Samodzielność i dyskrecja,
  • Bardzo dobra organizacja pracy wielozadaniowej, dbałość o szczegóły,
  • Wysoka kultura osobista, umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę – pół etatu – umowa zlecenie/praca/B2B
  • samodzielne stanowisko pracy,
  • przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania,
  • możliwość rozwoju zawodowego.

Kandydatów prosimy o przesłanie cv na adres e-mail: sekretariat@margopb.pl

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do PB MARGO, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: Zgadzam się na przetwarzanie przez PB MARGO danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem sekretariat@margopb.pl Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 2 miesięcy, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 1 roku. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem sekretariat@margopb.pl.